اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

تقویت باورهای دینی کارکنان، ناهنجاری‌های اداری و اجتماعی را قطع می‌کند

مدیر مخابرات منطقه کردستان گفت: تقویت باورهای دینی و مبانی اعتقادی کارکنان، بسیاری از ناهنجاری‌های اداری و اجتماعی را قطع خواهد کرد.

تقویت باورهای دینی کارکنان، ناهنجاری‌های اداری و اجتماعی را قطع می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، آزاد حکمت سه‌شنبه شب در کارگاه آموزشی ویژه فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج ادارات استان اظهار کرد: فرهنگ بسیجی می‌تواند در شرایط بحران و مشکلات، ما را در مقابل معاندین انقلاب به سر منزل مقصود برساند.

وی ضمن اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص نقش بسیج در سازندگی و حفظ ارزش‌های انقلاب یادآورشد: همگی باید کمک کنیم تا فرهنگ بسیجی و نقش آن در سازمان‌ها بیشتر از قبل نهادینه شود.

وی افزود: ترویج فرهنگ بسیج و بسیجی بین نسل جوان از مواردی است که در شرایط موجود باید مورد توجه قرار گیرد، چرا که جوانان با بکارگیری دانش و تخصص خود در زمینه‌های مختلف همراه با رهنمون‌های رهبر انقلاب، می‌توانند ما را در مقابل مشکلات و بحران موجود که ماحصل برنامه‌های دشمنان است، مصون سازد.

مدیر شرکت مخابرات منطقه کردستان عنوان کرد: باید در ادارات تقویت باورهای دینی و اعتقادی کارکنان در اولویت قرار گیرد چراکه تقویت باورهای دینی و مبانی اعتقادی کارکنان، بسیاری از ناهنجاری‌های اداری و اجتماعی را قطع خواهد کرد.

حکمت با اعلام اینکه تقویت روحیه بسیجی و جهادی در کارکنان یکی از خواسته‌های مقام معظم رهبری است، تصریح کرد: خوشبختانه به واسطه تحقق این موضوع مهم توانسته‌ایم در پایگاه مقاومت بسیج شهید قندی مخابرات منطقه کردستان دستاوردها و اقدامات چشمگیری را کسب و اجرا نماییم.

وی تجهیز هفت پایگاه شهرستانی در شهرستان‌ها، ساماندهی کارگزاران روستایی در قالب پایگا شهید قندی، انتخاب اعضای شورای پایگاه از مدیران ستادی با هدف پیشبرد اهداف بسیج بدون تعلل و کاستی، مشارکت در برنامه‌های استانی، اجلاسیه، گردهمایی‌ها، مانورها و غیره هم به صورت حضور حداکثری و هم مساعدت‌های مالی، صدور بیانه از طرف پایگاه در مناست‌های ملی و مذهبی را از جمله فعالیت‌های این پایگاه اعلام کرد.

وی همچنین برگزاری مسابقات ورزشی در دو مناسبت هفته بسج و دفاع مقدس، اهدای هدایایی به تمامی اعضا بسیج به منظور ارج نهادن به زحمات عزیزان در برنامه‌های مختلف و غیره را از دیگر فعالیت‌های پایگاه شهید قندی معرفی کرد.

مدیر مخابرت منطقه کردستان در پایان با اشاره به اینکه اعضای شورای پایگاه به نهادینه کردن فرهنگ بسیجی اعتقاد و ایمان قلبی دارند، خاطرنشان کرد: تمام توان خود را بکار خواهیم گرفت تا در پیشبرد اهداف عالیه نهاد مقدس بسیج از هیچ تلاشی فروگذار نکنیم.

در حال حاضر بیش از 450 نفر از پرسنل منطقه اعم ازرسمی، کارگزاران، بخش خصوصی و بازنشستگان در قالب 20حلقه صالحین عضو پایگاه بسیج شهید قندی هستند.

انتهای پیام/۲۳۳۰/۷۲  

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول